یک روز آرام

خرید بک لینک

یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

.اشکم آید
که کسی
سیر ،
نگه در تو کند........!


#سعدی

یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30


یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گذاشت سرخ ترین سیب، سیب من باشد


حسود نیستم! اما کسی به غیر خودم

غلط کند که بخواهد رقیب من باشد!


امید صباغ نو

یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

و کسی نفهمید عشق
آدم برفی غریبی بود
که صبح ساختیم اش
ظهر به جان کندنش نشستیم
و شب رهایش کردیم ...


امیرمهدی زمانی

یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

بزرگ ترین خیانتی که 
می توانی در حق کسی کنی
این است که 
او را در یک امیدِ نشدنی و محال   
حبس اش کنی 
و بگذاری انتظار بکشد

ژان فرانسوا لیوتار
ترجمه : مازیار منتظری تهرانی


یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

عاشق زنی تک تیرانداز
در جبهه دشمن شده ام
ببینمش میمیرم...
نبینمش میمیرم...!!!
ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﺷﺎﯾﮕﺎﻥ

یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

جادههاجایی اگر برای رفتن داشتندغربت با پوشیدن کفشهایت آغاز نمیشدو دستی که پشت سرت آب میریختجادهها را به زمین کوک نمیزدیک روز بادتمام آدم ها را میبردجادهها مثل کلاف سردرگمی دور خود میچرخندو زمینیک گلولهی کاموای بزرگ میشودکه هرشب برای عصر یخ یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

چقدر بغض بخوانم سکوت بنویسم؟ چقدر حرف دلم را منوط بنویسم؟... چقدر درّه بمانم به قلّه خوش باشم؟به پای دامنهها از سقوط بنویسم؟چقدر دست من از پا درازتر باشد؟برای آمدنت هی قنوت بنویسم؟چه میشود که بیایی و شعرهایم رابه خط بوسه به زیر گلوت بنویسم؟و ی یک روز آرام...

ما را در سایت یک روز آرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 12:30

صفحه بندی